آ
-
آزمون عملکردی
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
-
آموزش
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
آموزش ریاضیات انتقادی
تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامهدرسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
-
آموزش ضمن خدمت
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
آموزش علوم تجربی
تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانشآموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
-
آموزش محیط زیست
نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
-
آموزش مستقیم
تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
-
آموزشهای ضمن خدمت
نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
-
آموزش هنر
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
-
آموزش و پرورش انتقادی
تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامهدرسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
-
آموزههای دینی اسلام
اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزههای دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]
ا
-
ابتدائی
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
ابزار ارزشیابی توصیفی
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
-
اثربخشی
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
ارزشیابی
بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
-
ارزشیابی توصیفی- کیفی
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
-
اسکوزموزه
تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامهدرسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
-
اعتباربخشی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
-
اقدام پژوهی
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدامپژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
-
الگوی مدیریت آموزش
تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانشآموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
-
الگوی مطلوب
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
-
املا
تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارتهای نوشتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
-
انشا
تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارتهای نوشتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
-
اهداف
اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزههای دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]
-
اهداف برنامه درسی
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
ب
-
باورهای معرفتشناختی
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
-
باورهای معلم
تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
-
برنامه درسی
بازشناسی مؤلفههای زیباییشناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
-
برنامه درسی
تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
-
برنامه درسی
بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفههای نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
-
برنامه درسی پژوهشمحور
مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفهای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
-
برنامه درسی چند فرهنگی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
-
برنامه درسی دوره متوسطه
بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
-
برنامه درسی فارسی
تحلیلی انتقادی از کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 121-144]
-
برنامه درسی مطالعات اجتماعی
اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزههای دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]
پ
-
پایه ششم ابتدایی
تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
-
پایه ششم ابتدایی
بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفههای نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
-
پدیدار شناسی
تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
-
پدیدارنگاری
پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانشآموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
-
پراگماتیسم
مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالشها و افقها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
-
پژوهش در عمل
مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفهای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
-
پوشهی کار
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانشآموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
ت
-
تجارب معلمان
پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانشآموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
-
تجربه معلمان
تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
-
تدریس
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدامپژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
-
تدریس- محور
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
-
تربیتبدنی
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
تربیت حرفهای
مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالشها و افقها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
-
تربیت هنری
بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفههای نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
-
تعامل آموزشی
پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانشآموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
-
تعامل معلم- یادگیرنده
پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانشآموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
-
تغییر
تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
-
تغییر در نظام آموزشی
تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
-
توسعه حرفهای
مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفهای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
ج
-
جامعه
بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
-
جهتگیریهای تدریس
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
چ
-
چارچوب مفهومی
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
-
چکلیست (فهرست وارسی)
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
ح
-
حل مسئله
تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانشآموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
د
-
دانشآموز
پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانشآموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
-
دانش آموز
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
دانشآموزان توان بالا
تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
-
دانشآموزان توان پایین
تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
-
درس تفکر و پژوهش
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
-
دوره ابتدایی
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
-
دوره عمومی
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
-
دوره متوسطه
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
-
دوره متوسطه
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
-
دیدگاه شناختی– رشدی
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
ر
-
رشد اخلاقی
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
-
رفتار زیست محیطی
نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
-
روش آموزش تفکر انتقادی
تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
-
روش تدریس
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
-
رویکردها
طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزشهای عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
ز
-
زبان شناسی آموزشی
تحلیلی انتقادی از کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 121-144]
-
زبان شناسی محیطزیست
تحلیلی انتقادی از کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 121-144]
-
زیباییشناسی
بازشناسی مؤلفههای زیباییشناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
س
-
ساختارگرایی
مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالشها و افقها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
-
سازواری فلسفی
مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالشها و افقها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
-
سواد زیست محیطی
نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارتهای زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
ش
-
ششم ابتدایی
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
ع
-
علوم تجربی
بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفههای نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
-
عناصر برنامه درسی
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
ف
-
فارسی
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
-
فرنکنستاین
تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامهدرسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
-
فرهنگ برنامه درسی
مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالشها و افقها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
-
فلسفه برای کودکان
بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
-
فناوری آموزشی
تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارتهای نوشتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
ک
-
کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی
بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
-
کتابهای درسی
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
گ
-
گاتستاین
تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامهدرسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
-
گفتمان
تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
م
-
مؤلفه
بازشناسی مؤلفههای زیباییشناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
-
مؤلفههای نظام آموزشی
بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفههای نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
-
مبانی اجتماعی
بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
-
معلم
تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
-
معلم
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدامپژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
-
معلم
تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
-
معلم پژوهنده
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدامپژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
-
مقاومت
تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
-
مهارت نوشتاری
تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارتهای نوشتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
ن
-
نرمافزار آموزشی
تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارتهای نوشتاری دانشآموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
-
نظریه انتقادی
مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالشها و افقها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
و
-
واقعهنگاری
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
ه
-
هنر
بازشناسی مؤلفههای زیباییشناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحبنظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
ی
-
یادگیری- محور
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد