نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون عملکردی عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
  • آموزش تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • آموزش ریاضیات انتقادی تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامه‌درسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
  • آموزش ضمن خدمت تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • آموزش علوم تجربی تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
  • آموزش محیط زیست نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
  • آموزش مستقیم تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
  • آموزش‌های ضمن خدمت نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
  • آموزش هنر طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
  • آموزش و پرورش انتقادی تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامه‌درسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
  • آموزه‌های دینی اسلام اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزه‌های دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]

ا

  • ابتدائی تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • ابزار ارزشیابی توصیفی عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
  • اثربخشی تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • ارزشیابی بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
  • ارزشیابی توصیفی- کیفی عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
  • اسکوزموزه تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامه‌درسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
  • اعتباربخشی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
  • اقدام پژوهی بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده‌ اقدام‌پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
  • الگوی مدیریت آموزش تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
  • الگوی مطلوب طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
  • املا تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
  • انشا تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
  • اهداف اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزه‌های دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]
  • اهداف برنامه درسی بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]

ب

  • باورهای معرفت‌شناختی رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
  • باورهای معلم تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
  • برنامه درسی بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
  • برنامه درسی تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
  • برنامه درسی بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفه‌های نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
  • برنامه درسی پژوهش‏محور مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفه‏ای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
  • برنامه درسی چند فرهنگی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
  • برنامه درسی دوره متوسطه بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
  • برنامه درسی فارسی تحلیلی انتقادی از کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 121-144]
  • برنامه درسی مطالعات اجتماعی اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزه‌های دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]

پ

  • پایه ششم ابتدایی تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
  • پایه ششم ابتدایی بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفه‌های نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
  • پدیدار شناسی تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
  • پدیدارنگاری پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
  • پراگماتیسم مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش‌ها و افق‌ها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
  • پژوهش در عمل مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفه‏ای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
  • پوشه‌ی کار عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]

ت

  • تجارب معلمان پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
  • تجربه معلمان تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
  • تحلیل گفتمان تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
  • تدریس بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده‌ اقدام‌پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
  • تدریس- محور رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
  • تربیت‌بدنی تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • تربیت حرفه‌ای مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش‌ها و افق‌ها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
  • تربیت هنری بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفه‌های نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
  • تعامل آموزشی پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
  • تعامل معلم- یادگیرنده پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
  • تغییر تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
  • تغییر در نظام آموزشی تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
  • توسعه حرفه‏ای مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفه‏ای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]

ج

  • جامعه بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
  • جهت‌گیری‌های تدریس رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]

چ

  • چارچوب مفهومی طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
  • چک‌لیست (فهرست وارسی) عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]

ح

  • حل مسئله تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]

د

  • دانش‌آموز پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
  • دانش آموز تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • دانش‌آموز‌‌ان توان بالا تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
  • دانش‌آموز‌‌ان توان پایین تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
  • درس تفکر و پژوهش بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
  • دوره ابتدایی طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
  • دوره عمومی طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
  • دوره متوسطه طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
  • دوره متوسطه رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
  • دیدگاه شناختی– رشدی تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتاب‌های درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]

ر

  • رشد اخلاقی تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتاب‌های درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
  • رفتار زیست محیطی نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
  • روش آموزش تفکر انتقادی تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
  • روش تدریس تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتاب‌های درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
  • رویکردها طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]

ز

  • زبان شناسی آموزشی تحلیلی انتقادی از کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 121-144]
  • زبان شناسی محیط‌زیست تحلیلی انتقادی از کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 121-144]
  • زیبایی‌شناسی بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]

س

  • ساختارگرایی مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش‌ها و افق‌ها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
  • سازواری فلسفی مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش‌ها و افق‌ها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
  • سواد زیست محیطی نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]

ش

  • ششم ابتدایی تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]

ع

  • علوم تجربی بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفه‌های نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
  • عناصر برنامه درسی بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]

ف

  • فارسی تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
  • فرنکنستاین تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامه‌درسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
  • فرهنگ برنامه درسی مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش‌ها و افق‌ها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
  • فلسفه برای کودکان بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
  • فناوری آموزشی تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]

ک

  • کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
  • کتاب‌های درسی تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتاب‌های درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]

گ

  • گاتستاین تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامه‌درسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
  • گفتمان تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]

م

  • مؤلفه بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
  • مؤلفه‌های نظام آموزشی بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفه‌های نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
  • مبانی اجتماعی بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
  • معلم تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • معلم بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده‌ اقدام‌پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
  • معلم تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
  • معلم پژوهنده بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده‌ اقدام‌پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
  • مقاومت تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]
  • مهارت نوشتاری تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]

ن

  • نرم‌افزار آموزشی تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]
  • نظریه انتقادی مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش‌ها و افق‌ها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]

و

  • واقعه‌نگاری عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]

ه

  • هنر بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]

ی

  • یادگیری- محور رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]